エア インディア お得な料金

東京 から まで コロンボ

から

日, 26 5月 - 木, 27 6月
乗継2回以上 · 32日間周遊旅行
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東京 から まで ダッカ

から

金, 14 6月 - 日, 14 7月
乗継2回以上 · 30日間周遊旅行
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東京 から まで カトマンズ

から

水, 29 5月 - 金, 21 6月
乗継2回以上 · 23日間周遊旅行
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東京 から まで ニューデリー

から

金, 17 5月 - 土, 25 5月
直行便 · 8日間周遊旅行
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東京 から まで ムンバイ

から

金, 17 5月 - 土, 1 6月
乗継2回以上 · 15日間周遊旅行
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東京 から まで バンガロール

から

金, 14 6月 - 月, 15 7月
乗継2回以上 · 31日間周遊旅行
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東京 から まで ハイデラバード

から

日, 19 5月 - 金, 24 5月
乗継2回以上 · 5日間周遊旅行
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東京 から まで チェンナイ

から

日, 21 7月 - 土, 27 7月
乗継2回以上 · 6日間周遊旅行
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東京 から まで コルカタ

から

日, 6 10月 - 月, 7 10月
乗継2回以上 · 1日間周遊旅行
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東京 から まで ティルパティ

から

火, 14 5月 - 金, 17 5月
乗継2回以上 · 3日間周遊旅行
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東京 から まで モルディブ

から

日, 28 4月 - 土, 4 5月
乗継2回以上 · 6日間周遊旅行
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東京 から まで アーメダバード

から

水, 21 8月 - 木, 19 9月
乗継2回以上 · 29日間周遊旅行
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東京 から まで パトナ

から

金, 9 8月 - 月, 19 8月
乗継2回以上 · 10日間周遊旅行
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東京 から まで ジャイプール

から

水, 25 12月 - 火, 28 1月
乗継2回以上 · 34日間周遊旅行
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東京 から まで トリバンドラム

から

金, 26 4月 - 月, 6 5月
乗継2回以上 · 10日間周遊旅行
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東京 から まで プネ

から

土, 27 4月 - 日, 5 5月
乗継2回以上 · 8日間周遊旅行
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東京 から まで コーチ

から

金, 26 4月 - 日, 5 5月
乗継2回以上 · 9日間周遊旅行
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東京 から まで ドバイ

から

水, 29 5月 - 土, 1 6月
乗継2回以上 · 3日間周遊旅行
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東京 から まで ドーハ

から

水, 17 4月 - 金, 26 4月
乗継2回以上 · 9日間周遊旅行
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東京 から まで チャンディーガル

から

土, 27 4月 - 火, 7 5月
乗継2回以上 · 10日間周遊旅行
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現時点でこの都市発のお得な料金プランはありません。

エア インディア の概要

About
Air India is the third largest carrier in India which is a preferred airline for both domestic and international destinations. Domestically, Air India connects to metropolitan cities along with remote cities in India. With a global presence, Air India currently connected 37 international and 69 domestic destinations.

History
Air India started initial routes with post-war aircraft and has thereafter upgraded to Boeing and Airbus which serve as modern luxury planes. Founded by J.R.D Tata, a business tycoon of Tata Sons the airlines was initially known as Tata Air Services and later renamed as Tata Airlines. In 1962, Air India was the world's first all-jet airline. Air India launched a low-cost subsidiary to provide customers with low fare flights which connected various cities of India and the Middle East and Southeast Asia.

Alliance
Star Alliance was founded in May 1997, it is one of the world's largest global airline alliances. Headquartered in Frankfurt am Main, Germany, currently have 27 member airlines who have over 670 million passengers per year. Flying Returns (Air India's frequent flyer program) allows guests to earn and redeem miles across Star Alliance's carriers airlines. Passengers can access lounges depending on the type of flight ticket and frequent flyer status or class of travel.

Awards
Air India has been awarded as
India's Leading Airline 2012
Asia's Leading Airline - Economy Class 2011
India's Leading Airline 2011
Asia's Leading Airline - Economy Class 2010
India's Leading Airline 2010
India's Leading Airline 2008

Class of Travel
Air India provides three classes of travel:
First class guests can relax in the recliner sleeperette while onboard with delicious meals which can be requested on board or pre-booked.
Executive class guest seats have ample space providing comfort for work and leisure travellers.
Economy class passengers are provided with spacious leg space which makes gives them comfort during short and long-haul flights.

Baggage Allowance
Free baggage allowance for domestic and international flights is restricted to 32kgs for a single piece. Check-in baggage allowance varies ranges from 10kgs to 40 kg depending on the departure and arrival destinations. Baggage allowance details for all routes can be accessed on Air India's website.

Frequent Flyer Programme
Flying Returns is India's first Frequent Flyer Programme which allows customers not only earn FR points on flight bookings in India but AI ticket purchased in any country using any currency. Members have access to lounges and separate check-in counters at select domestic airlines. Members can also earn FR points on select non-airline partners.

In-flight Services
Air India's motto of 'Food for a Maharaja now at your table' provides passengers can pre-book special meals which are pre-designed for international flights. Domestic flights provide passengers with a wide range of snacks and beverages to order on board. Special requests can be made for religious meals and meals based on medical conditions and dietary constraints. Depending on the flight time, all meals such as breakfast/lunch/dinner and breakfast/hi-tea/lunch/dinner/supper will be available on board for all passengers.

Check-in
Domestic Flights - Passengers can check-in online 48 hrs to 1.5 hrs prior to the scheduled departure time.
International Flights - Passengers can check-in online 48 hrs to 1.5 hrs prior to the scheduled departure time.

Onboard Support
Air India provides assistance for passengers with special needs. Wheelchairs, airport assistance during check in are provided by on ground staff. Passengers can choose a service that best suits their need. Expectant mothers and parents of unaccompanied children can read the regulations and policies before flying on Air India's website.

Refund & Cancellation
Passengers can cancel their booking either through Air India sales’ offices or website. All cancellations are subject to a cancellation fee.

Address: Air India Ltd (Head Office)
113, Airlines House, Gurudwara Rakabganj Road
Parliament Street, Delhi - 110001
Call Center: Call 24x7 Customer Care numbers 0124-2641407 / 020-26231407 / 1860 233 1407 from MTNL / BSNL lines and Mobile / landlines of most private telecom operators in India only

USA & Canada: 1888 634 1407 (Toll Free)

UK 0800 048 9254 (Toll Free)

Australia 613 701 98270 (Toll Number)

France 331 874 06644 (Toll Number)

Germany 496925511337 (Toll Number)

Singapore 800 101 4016 (Toll Free)
Website: www.airindia.in/